Jak blufovat v managementu

Obal knihy Jak blufovat v managementu

Cena: €1,60 (41 Kč)
Pre Vás: €1,52 (39 Kč)
Zľava: 5 %
Vložiť knihu do košika

Spisovateľ: Courtis John
Vydavateľ: Talpress
Rok vydania: 1994
Stav knihy: 4 z 5
Katalogové číslo: P822

Kategória v ktorej je kniha zaradená:

Z obsahu: Funkce managementu, Lidé v managementu, Aspekty managementu, Převzetí řízení,Styly řízení, atd... v češtine, brožovaná, menší formát, 60 strán

Pridať knihu do košíka

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkuj.cz
  • Jagg.cz
  • Bookmarky.cz
  • TOPodkazy.cz
  • MojeLinky.sk
  • Vybrali.sme.sk
  • Park.sk
  • Pozrisi.sk
  • TopČlánky.cz
  • Blogus.cz
  • Google
  • del.icio.us
  • Digg
  • Yahoo! Bookmarks
  • LinkedIn

V kategórii Manažment, Marketing ďalej doporučujeme

Finančný manažment

Spisovatel: Vlachynský Karol a kolektív, Elita 1993
Katalogové číslo: E6133

Vlachynský Karol a kolektív - Finančný manažment Z obsahu: Obsah a úlohy finančného manažmentu podniku, Externé vplyvy pôsobiace na finančný manažment, Finančný trh, Finančná analýza ako východisko finančného rozhodovania, Výnosnosť a rizikovosť variantu riešenia... brožovaná, 238 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€2,20 (3 550 Kč)
Pre Vás: €2,09 (3 372 Kč)

Made in Japan

Spisovatel: Morita Akio, Pragma 1986
Katalogové číslo: O5666

Morita Akio - Made in Japan Kniha vypráví příběh A. Mority a Sony Corporation, firmy založené krátce po japonské porážce ve 2. světové válce, vykresluje její následný rychlý vzestup ke slávě a bohatství. Kniha nahlíží do japonské kultury a japonského způsobu myšlení, přibližuje marketingové strategie manažerů... v češtine, brožovaná, 240 strán textu + obrazová príloha

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€2,80 (0 Kč)
Pre Vás: €2,66 (0 Kč)

Manažér zákazníka - Návod na úspech v konkurenčnej súťaži

Spisovatel: Maderthaner Wolfgang, Slovenské pedagogické nakladateľstvo 1991
Katalogové číslo: M2692

Maderthaner Wolfgang - Manažér zákazníka - Návod na úspech v konkurenčnej súťaži Najlepšie marketingové metódy nepomáhajú, ak nie sú preniknuté správnou filozofiou marketingu. Toto poznanie sa presadzuje stále viac. Len ten, kto správne pochopil filozofiu marketingu, bude víťazom v stále tvrdších podmienkach konkurenčnej súťaže... tvrdá väzba, s obalom, 157 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€2,90 (0 Kč)
Pre Vás: €2,76 (0 Kč)



Oddelenia obchodu

Dôležité informácie

ANTIKVARIÁT s.r.o.

Radničné námestie 46
08501 Bardejov
tel: 054 474 4424
mob: 0903 612078
info@antikvariatshop.sk

Tatra pay - Tatra Banka Sporopay Platby kartou ePlatba VÚB


Přihlášení zákazníka

Registrácia užívateľa
Zabudli ste heslo ?

Nákupný košík

V košíku máte: 0 knih
V cene: 0 Euro