Hodnotenie vplyvov

Obal knihy Hodnotenie vplyvov

Cena: €8,90 (231 Kč)
Pre Vás: €8,46 (219 Kč)
Zľava: 5 %
Vložiť knihu do košika

Spisovateľ: Staroňová Katarína
Vydavateľ: Adin
Rok vydania: 2009
Stav knihy: 5 z 5
Katalogové číslo: K8296

Kategória v ktorej je kniha zaradená:

Cieľom predkladanej monografie je poukázať na využívanie nástroja hodnotenia vplyvov v legislatívnom procese – na úrovni EÚ ako i na Slovenska. Autorka poukazuje na zaužívanú prax na Slovensku, ako i na protirečenia existujúceho systému legislatívneho procesu... tvrdá väzba, väčší formát, 192 strán

Pridať knihu do košíka

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkuj.cz
  • Jagg.cz
  • Bookmarky.cz
  • TOPodkazy.cz
  • MojeLinky.sk
  • Vybrali.sme.sk
  • Park.sk
  • Pozrisi.sk
  • TopČlánky.cz
  • Blogus.cz
  • Google
  • del.icio.us
  • Digg
  • Yahoo! Bookmarks
  • LinkedIn

V kategórii Všeobecne ďalej doporučujeme

Úspešná prezentácia - základy manažmentu

Spisovatel: Hindle Tim, Slovart 2001
Katalogové číslo: D3024

Hindle Tim - Úspešná prezentácia - základy manažmentu Praktické techniky poradia, ako triediť materiál, ako si vytvoriť vizuálne pomôcky, ako sebaisto vystupovať a zvládnuť publikum. Jasný text a ilustrácie pokrývajú všetky aspekty veľkých aj malých prezentácií... tvrdá väzba, menší formát, 70 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€2,50 (1 710 Kč)
Pre Vás: €2,38 (1 625 Kč)

Osobná hmotná zainteresovanosť v novej sústave riadenia

Spisovatel: Gref J., Tomášek P., Vydavateľstvo politickej literatúry 1963
Katalogové číslo: M6762

Gref J., Tomášek P. - Osobná hmotná zainteresovanosť v novej sústave riadenia Obsah: Zvýšenie osobnej hmotnej zainteresovanosti v novej sústave riadenia, Vytváranie prostriedkov na mzdy, Efektívne využitie prostriedkov na mzdy... brožovaná, 64 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€0,80 (0 Kč)
Pre Vás: €0,76 (0 Kč)

Reklama 2000

Spisovatel: Horňák Pavel, CEA 1999
Katalogové číslo: L9088

Horňák Pavel - Reklama 2000 Kniha sa skladá z troch častí: Marketingová komunikácia včera, dnes, zajtra, Tvorba propagačnýchprostriedkov (základné princípy), Slovník marketingovej komunikácie - abeceda reklamy 2000... tvrdá väzba, 297 strán

Stav knihy: 5 z 5

kúpiť€6,90 (0 Kč)
Pre Vás: €6,56 (0 Kč)



Oddelenia obchodu

Dôležité informácie

ANTIKVARIÁT s.r.o.

Radničné námestie 46
08501 Bardejov
tel: 054 474 4424
mob: 0903 612078
info@antikvariatshop.sk

Tatra pay - Tatra Banka Sporopay Platby kartou ePlatba VÚB


Přihlášení zákazníka

Registrácia užívateľa
Zabudli ste heslo ?

Nákupný košík

V košíku máte: 0 knih
V cene: 0 Euro