Marketingová komunikace

Obal knihy Marketingová komunikace

Cena: €11,00 (285 Kč)
Pre Vás: €10,45 (271 Kč)
Zľava: 5 %
Vložiť knihu do košika

Spisovateľ: Foret Miroslav
Vydavateľ: Computer press
Rok vydania: 2006
Stav knihy: 5 z 5
Katalogové číslo: N712

Kategória v ktorej je kniha zaradená:

Publikace je určena marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili... v češtine, tvrdá väzba, +CD, 445 strán

Pridať knihu do košíka

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkuj.cz
  • Jagg.cz
  • Bookmarky.cz
  • TOPodkazy.cz
  • MojeLinky.sk
  • Vybrali.sme.sk
  • Park.sk
  • Pozrisi.sk
  • TopČlánky.cz
  • Blogus.cz
  • Google
  • del.icio.us
  • Digg
  • Yahoo! Bookmarks
  • LinkedIn

V kategórii Manažment, Marketing ďalej doporučujeme

Automanažment podnikateľa

Spisovatel: Burák Emil, Epos 2003
Katalogové číslo: O5334

Burák Emil - Automanažment podnikateľa Autor v knihe predstavuje ľahko zrozumiteľný recept vhodný pre začínajúcich i skúsených podnikateľov k ich bežnej práci smerujúci k vysvetleniu ambície - že viac ako úspešným podnikateľom znamená zostať dobrým človekom.... tvrdá väzba, v knihe pečiatka knižnice, 160 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€4,60 (0 Kč)
Pre Vás: €4,37 (0 Kč)

Marketing na internetu

Spisovatel: Stuchlík, Dvořáček, Grada 2000
Katalogové číslo: P599

Stuchlík, Dvořáček - Marketing na internetu Publikace je jedinečná i v tom, že obsahuje detailní popis internetové reklamy a všeho, co s ní souvisí – což je unikátní v evropském měřítku... v češtine, brožovaná, 248 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€2,20 (0 Kč)
Pre Vás: €2,09 (0 Kč)

Manažér zákazníka - Návod na úspech v konkurenčnej súťaži

Spisovatel: Maderthaner Wolfgang, Slovenské pedagogické nakladateľstvo 1991
Katalogové číslo: M2692

Maderthaner Wolfgang - Manažér zákazníka - Návod na úspech v konkurenčnej súťaži Najlepšie marketingové metódy nepomáhajú, ak nie sú preniknuté správnou filozofiou marketingu. Toto poznanie sa presadzuje stále viac. Len ten, kto správne pochopil filozofiu marketingu, bude víťazom v stále tvrdších podmienkach konkurenčnej súťaže... tvrdá väzba, s obalom, 157 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€2,90 (0 Kč)
Pre Vás: €2,76 (0 Kč)



Oddelenia obchodu

Dôležité informácie

ANTIKVARIÁT s.r.o.

Radničné námestie 46
08501 Bardejov
tel: 054 474 4424
mob: 0903 612078
info@antikvariatshop.sk

Tatra pay - Tatra Banka Sporopay Platby kartou ePlatba VÚB


Přihlášení zákazníka

Registrácia užívateľa
Zabudli ste heslo ?

Nákupný košík

V košíku máte: 0 knih
V cene: 0 Euro