Piata disciplína manažmentu

Obal knihy Piata disciplína manažmentu

Cena: €10,00 (259 Kč)
Pre Vás: €9,50 (246 Kč)
Zľava: 5 %
Vložiť knihu do košika

Spisovateľ: Senge Peter M.
Vydavateľ: Open windows
Rok vydania: 1995
Stav knihy: 4 z 5
Katalogové číslo: O5473

Kategória v ktorej je kniha zaradená:

Systémové myslenie, predpoklad rozvoja organizácií. (Ako naše činy vytvárajú realitu a ako ju môžeme zmeniť, Základný kameň učiacej sa organizácie, Základné disciplíny, Prototypy)... tvrdá väzba, 420 strán

Pridať knihu do košíka

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkuj.cz
  • Jagg.cz
  • Bookmarky.cz
  • TOPodkazy.cz
  • MojeLinky.sk
  • Vybrali.sme.sk
  • Park.sk
  • Pozrisi.sk
  • TopČlánky.cz
  • Blogus.cz
  • Google
  • del.icio.us
  • Digg
  • Yahoo! Bookmarks
  • LinkedIn

V kategórii Manažment, Marketing ďalej doporučujeme

Made in Japan

Spisovatel: Morita Akio, Pragma 1986
Katalogové číslo: O5666

Morita Akio - Made in Japan Kniha vypráví příběh A. Mority a Sony Corporation, firmy založené krátce po japonské porážce ve 2. světové válce, vykresluje její následný rychlý vzestup ke slávě a bohatství. Kniha nahlíží do japonské kultury a japonského způsobu myšlení, přibližuje marketingové strategie manažerů... v češtine, brožovaná, 240 strán textu + obrazová príloha

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€2,80 (0 Kč)
Pre Vás: €2,66 (0 Kč)

Manažér zákazníka - Návod na úspech v konkurenčnej súťaži

Spisovatel: Maderthaner Wolfgang, Slovenské pedagogické nakladateľstvo 1991
Katalogové číslo: M2692

Maderthaner Wolfgang - Manažér zákazníka - Návod na úspech v konkurenčnej súťaži Najlepšie marketingové metódy nepomáhajú, ak nie sú preniknuté správnou filozofiou marketingu. Toto poznanie sa presadzuje stále viac. Len ten, kto správne pochopil filozofiu marketingu, bude víťazom v stále tvrdších podmienkach konkurenčnej súťaže... tvrdá väzba, s obalom, 157 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€2,90 (0 Kč)
Pre Vás: €2,76 (0 Kč)

Medzinárodný marketing - teória v praxi

Spisovatel: Koprlová Jana, Netri 2007
Katalogové číslo: M3681

Koprlová Jana - Medzinárodný marketing - teória v praxi Z obsahu: Prípadová štúdia - vláčiky, čokoládky, rozprávka, bicykle, nábytok, priemyselná chémia, ložiská, dvojlístok, siebenblatt, ... brožovaná, väčší formát, 282 strán, náklad 500 ks

Stav knihy: 5 z 5

kúpiť€5,00 (0 Kč)
Pre Vás: €4,75 (0 Kč)



Oddelenia obchodu

Dôležité informácie

ANTIKVARIÁT s.r.o.

Radničné námestie 46
08501 Bardejov
tel: 054 474 4424
mob: 0903 612078
info@antikvariatshop.sk

Tatra pay - Tatra Banka Sporopay Platby kartou ePlatba VÚB


Přihlášení zákazníka

Registrácia užívateľa
Zabudli ste heslo ?

Nákupný košík

V košíku máte: 0 knih
V cene: 0 Euro