Manažérske umenie

Obal knihy Manažérske umenie

Kniha je predaná.
Môžete si ale zadať požiadavku na knihu

Spisovateľ: Tuma Miroslav
Vydavateľ: Práca
Rok vydania: 1990
Stav knihy: 4 z 5
Katalogové číslo: P469

Kategória v ktorej je kniha zaradená:

Rozvojové procesy moderného manažérstva, Aktivizovanie a formovanie nového človeka, Riadiaci proces a sebavzdelávanie manažérov, Základy manažérskej psychológie, Autodidaktika manažéra, atd... brožovaná, 175 strán

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkuj.cz
  • Jagg.cz
  • Bookmarky.cz
  • TOPodkazy.cz
  • MojeLinky.sk
  • Vybrali.sme.sk
  • Park.sk
  • Pozrisi.sk
  • TopČlánky.cz
  • Blogus.cz
  • Google
  • del.icio.us
  • Digg
  • Yahoo! Bookmarks
  • LinkedIn

V kategórii Manažment, Marketing ďalej doporučujeme

Piata disciplína manažmentu

Spisovatel: Senge Peter M., Open windows 1995
Katalogové číslo: O5473

Senge Peter M. - Piata disciplína manažmentu Systémové myslenie, predpoklad rozvoja organizácií. (Ako naše činy vytvárajú realitu a ako ju môžeme zmeniť, Základný kameň učiacej sa organizácie, Základné disciplíny, Prototypy)... tvrdá väzba, 420 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€10,00 (0 Kč)
Pre Vás: €9,50 (0 Kč)

Marketingová komunikace

Spisovatel: Foret Miroslav, Computer press 2006
Katalogové číslo: N712

Foret Miroslav - Marketingová komunikace Publikace je určena marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili... v češtine, tvrdá väzba, +CD, 445 strán

Stav knihy: 5 z 5

kúpiť€11,00 (0 Kč)
Pre Vás: €10,45 (0 Kč)

Manažér zákazníka - Návod na úspech v konkurenčnej súťaži

Spisovatel: Maderthaner Wolfgang, Slovenské pedagogické nakladateľstvo 1991
Katalogové číslo: M2692

Maderthaner Wolfgang - Manažér zákazníka - Návod na úspech v konkurenčnej súťaži Najlepšie marketingové metódy nepomáhajú, ak nie sú preniknuté správnou filozofiou marketingu. Toto poznanie sa presadzuje stále viac. Len ten, kto správne pochopil filozofiu marketingu, bude víťazom v stále tvrdších podmienkach konkurenčnej súťaže... tvrdá väzba, s obalom, 157 strán

Stav knihy: 4 z 5

kúpiť€2,90 (0 Kč)
Pre Vás: €2,76 (0 Kč)



Oddelenia obchodu

Dôležité informácie

ANTIKVARIÁT s.r.o.

Radničné námestie 46
08501 Bardejov
tel: 054 474 4424
mob: 0903 612078
info@antikvariatshop.sk

Tatra pay - Tatra Banka Sporopay Platby kartou ePlatba VÚB


Přihlášení zákazníka

Registrácia užívateľa
Zabudli ste heslo ?

Nákupný košík

V košíku máte: 0 knih
V cene: 0 Euro